vrijdag 23 september 2011

♥ WEEKEND!


Het is weekend! En wat staat mij het weekend te brengen? Drukte..

De afgelopen week heb ik niet echt de tijd gehad om rustig achter mijn computer te duiken en een blog in elkaar te zetten. Met mijn onregelmatige werktijden/dagen ben ik blij als ik 's avonds ALLEEN op de bank kan duiken, zonder iemand om me heen met een lekker koppie thee. Dan hoor ik het geruis nog in mijn hoofd wat schreeuwende en huilende kinderen..

Maandag begon de week alweer verkeerd. Je dacht na een weekend vol gezelligheid lekker rustig bij te kunnen trekken om 's middags te gaan werken. Helaas, de telefoon ging om 9uur of ik direct naar een locatie wou tot half 2. Alles was goed gegaan, even goed heerlijk gewerkt en het is altijd lekker die uurtjes, maar die omschakeling telkens is zooo zwaar. Toen om half 2 naar het station gefietst om daar de bus te pakken naar de BSO in Julianadorp. Daar was ik om 2uur en had ik even de pauze om mijn verdiende lunch te nuttigen! Ik stond op een locatie waar ik (amper) nooit ben geweest en ik stond nog wel eens alleen! Altijd lekker, zo'n maandag..

Dinsdag, woensdag en donderdag waren vrij stabiel. Lekker gewerkt op 1 groep waar ik de kinderen ook van ken, dus dat werkt toch het lekkerst als je gewoon de kinderen bij hun naam kan noemen! Woensdag tussendoor nog wel een sollicitatiegesprek wat erg onrustig is natuurlijk, haasten. Helaas ben ik het ook weer niet geworden, dus al dat gehaast voor niets. Dinsdag nog naar mijn neefje Quinn geweest. Wat een droppie is het! Haha, zo krijg je toch kriebels. "Oh wat staat een kindje je goed".



Vandaag ben ik niet gebeld. Dat betekend dus dat ik vrij ben! Heerlijk een dagje extra weekend toch? Wel vanmiddag een sollicitatiegesprek om half 2. Zal wel goedkomen, maar wat heb ik een verschrikkelijke haat aan die gesprekken. Ik vind het altijd net een verhoor, vreselijk! Maar we gaan er maar weer doorheen om vanmiddag lekker het huishouden te kunnen doen.

Gerard werkt tegenwoordig zo'n 50 uur per week, dus veel tijd samen hebben we helaas niet. Zaterdag moet hij dus ook werken en dat terwijl we die dag 1 jaar samenwonen! De tijd vliegt zeggen we dan en het lijkt net alsof ik gewoon heerlijk een tijd op vakantie ben. Maar het is echt mijn eigen plekje!

Zaterdagavond ga ik naar mijn papa's verjaardag. Alleen of met Gerard, geen idee. Lijkt me toch dat je na 50 uur werken geen puf meer hebt. Zondag is mijn papa echt jarig en natuurlijk ook dan nog even langs! Dan is mijn weekend alweer voorbij en begint mijn werkweek op maandag alweer..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten