donderdag 15 september 2011

Hebben jullie dat ook met datums?


In Augustus t/m Oktober heb ik heel veel datums waar ik herinneringen aan heb. De datum bijvoorbeeld dat ik Gerard voor het eerst ontmoette, de datum dat hij zijn rijbewijs haalde, de datum dat mijn oma overleed of mijn opa. Ik heb enorm veel met datums en hecht er ook enorm veel waarde aan. Zo heb ik er in Augustus, September en Oktober heel wat!

- 24 augustus; Oma 4,5 jaar weg
- 24 september; 1 jaar geleden kregen we de sleutel van ons paleisje
- 5 oktober; Yentl & Timo een half jaar oud
- 6 oktober; 1 jaar geleden ons eerste nachtje in ons paleisje
- 8 oktober; Trouwdag opa & oma - Opa overleden - Opa & Oma uitstrooien
- 13 oktober; 4 jaar samen!

Zo gaat dat ongeveer het hele jaar door..

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een datum in je hoofd heb die nooit meer uit je gedachten gaan?

1 opmerking:

  1. Ik heb inderdaad in augustus & september ook wat data. Sommige heel leuk en andere heel naar, voor mijn gevoel zijn deze maanden dan ook erg druk haha :)

    BeantwoordenVerwijderen