dinsdag 13 september 2011

Gelukkig zijn..



Zo na mijn klaagblog van vanmorgen moet ik ook wel toegeven hoe gelukkig ik ben hoor, haha! Vooral als ik heerlijk kan genieten van dit soort momenten...

Het is 1 uur 's middags en ik zit nog heerlijk in mijn pyjama te genieten van mijn welverdiende vakantie. De ren waar mijn lieftallige cavia's altijd in spelen heb ik achter me neer gezet, zodat ik lekker naar hun geklets kan luisteren! Een paar stukjes gedroogd fruit en ze zijn helemaal gelukkig.. Zelfs vanmorgen een vitamine C tabletje ging er zonder moeite in en zelfs een knauw aan mijn vinger (dat hoorde er trouwens niet bij, ik zie het maar als een liefdesbeetje)..

Yentl wordt de hele tijd geterroriseerd door Timo. Hij duikt er bovenop alsof het zijn speelkameraad is. Yentl maakt dan toch bokkensprongen en vliegt Timo zowat de lucht in, haha. En maar doorgaan. Soms vraag ik me wel eens af wat er in die koppies omgaat?

 
Yentl verstopt zich voor Timo!

Toen ze hier kwamen wonen waren ze nog geen 4 weken oud. Heel klein en een kop vol kroes haar. Ze wogen net aan 300 gram. Tegenwoordig zijn ze 5,5 maand oud, weegt Timo bijna 900 gram en hebben ze toch dikke billen! Timo is de dikste van de twee, je kan zo van achter zien wie wie is!


De dikke billen parade!

Ze zitten nu al lekker een halfuurtje rond te rennen. Erg leuk om te zien en dat betekend dan ook dat ze vanavond bekaf zijn. Heerlijk!

Ik geniet!




Een lekkere wortelsnoet van Timo! Fijne dag iedereen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten