vrijdag 16 september 2011

Mijn lieve kleine Hammie...


Mijn lieve Hammie is alweer 1 jaar oud. Helaas gaat het niet zo goed met hem. Hammie heeft al een aantal weken een klein bobbeltje bij zijn oog, wat alleen maar erger werd. Na verschillende vragen op het forum wat het zou kunnen wezen, zou het niet gevaarlijk zijn. Maar wat is het toch? Het zou vanzelf weer weggaan..

Helaas, met Gerards verjaardag zag ik opeens 2 bobbeltjes! Huh dacht ik? Hoe kan dat nou! Het moet minder worden, niet erger. Ik begon me een beetje zorgen te maken, maar ik wachtte geduldig af.

Vandaag zag ik hem lekker knauwen aan een knaagstokje, ik bleef even naar hem kijken. Hij had een heel klein oogje, maar er leek nu wel een kleurtje op te zitten. Een beetje rood? Ik tilde hem op, om hem wat beter te bekijken. Het was inderdaad rood en een beetje slijmerig. Het ziet er erg vies uit en ik vind het zo zielig. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar wat is het toch.

Weer op het forum navraag gedaan. Advies gekregen om toch even langs de dierenarts te gaan. Dus van de week een afspraak maken voor mijn kleine vriend. Pff.. wat vind ik dit zielig zeg, voor mijn kleine vriendje.. Hij is mijn eerste beestje en het zou toch niet dat hij na een jaar al ziek is? Ik hoop op goed nieuws..

 Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten