vrijdag 9 september 2011

Een nieuw begin..



 Ik ben al een aantal jaar bezig met bloggen, op verschillende site's. Na een tijdje stopte ik ermee omdat ik vaak veel negatieve commentaar kreeg, maar ik vind het heerlijk om van me af te schrijven! Vandaar dat ik toch niet meer langer zonder blog kon en er weer eentje heb aangemaakt.

Hij is nog in ontwikkeling, ik ben vooral bezig met het uitvogelen van deze website. Maar ik hoop hier binnenkort mijn eigen blog te mogen beginnen..

Sowieso hebben wij een druk weekend voor de boeg. Verjaardag van Gerard, hij wordt alweer 23 jaar jong en aangezien we geen kasteel van een huis hebben, vieren wij dit over 2 dagen (dus het gehele weekend). Dit betekend dus wel dat ik het hele weekend visite, visite en nog eens visite heb! Dus het wordt van de week maar weer verder puzellen!


Tot schrijfs,

Liefs,
Deborah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten