zondag 18 september 2011

Midden in de nacht..


Even een blogje, zomaar.. Midden in de nacht! Het is zowat half 2 en ik zit in het donker achter mijn computer. We hebben een super gezellige avond achter de rug!.Een etentje met al mijn collega's. We waren in totaal met 9 man.

Het is de bedoeling dat we iedere maand bij iemand gaan eten of iets leuks gaan doen. Deze avond was het hier, gezellig. Tussen 4 uur en half 5 kwam iedereen. Lekker alvast wat drinken en ik was te vinden in de keuken; tortilla's gingen we eten. Dus alles wat je er bij kon verzinnen, moest ik nog klaar maken. Mijn voorbereidingen waren al de vorige dag getroffen. Tafels dekken, spullen klaarzetten.. Best handig want er moest evengoed nog van alles gebeuren.

Na een heerlijke maaltijd (al vond ik zelf) en allemaal goed gevuld, lekker een borreltje doen. Spelletjes spelen op de Wii en natuurlijk nog even karaoke; vaste spel! Nog geprobeerd serieus een filmpje te kijken; komt een vrouw bij de dokter. Die moet je vooral niet kijken als je een drankje op hebt en het erg gezellig hebt. Dan komen er pas flauwe opmerkingen!

Nu moet ik zeggen dat ik nog steeds sta te stuiteren. We hadden een afwas waar je U tegen zegt; de hele keuken stond vol! Daar ben ik net een uurtje mee bezig geweest en heb nu wat last van mijn rug. De keuken is best laag voor mij waardoor ik iets door mn rug heen moet gaan en als je daar een uur staat is dat niet zo lekker.

Gerard ligt al lekker in zijn bed, de arme ziel moet er straks alweer uit (5 uur gaat zijn wekker). Ja wie verzint dan ook dat je op zondag moet werken om half 7. Morgen ga ik met Yentl en Timo naar de dierenzaak, hier wordt een foto van ze gemaakt. Ik hoop dat het een beetje lukt en dat ze er mooi op zullen staan.

Verder is mijn vakantie alweer bijna voorbij (helaas). Nouja, vakantie noem ik het niet meer echt. Ik heb werkelijk bijna niets gedaan wat ik wou. Lekker tijd voor mezelf (ja natuurlijk het bloggen wel) maar gewoon de dingen die ik in mijn hoofd had. Ik baal er best wel van dat ik maandag weer moet beginnen. Een week is echt niets.

De volgende vakantie is niet gepland, dus kan niet aftellen!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig! ik had afgelopen vrijdag een gezellig dagje met collega's. Op zondag ben ik gewoon thuis met blog bezig :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Beauty Musthaves; altijd gezellig toch met je collega's! Ik hoop het nog veel vaker te mogen doen.

    BeantwoordenVerwijderen