donderdag 29 september 2011

25 graden en met een deken op de bank!


Daar zit je dan, gelukkig ben ik een dagje vrij waardoor ik even uit kan rusten. Sinds dinsdag ben ik totaal niet lekker.. Misselijk, hoofdpijn, pijn in mijn keel en gewoon zo moe. Ik sta mezelf gewoon in de weg, zwaar irritant. En ook nog als je moet werken en ik wou me echt niet ziek melden. Dus dinsdag en woensdag hele dag gewerkt en dan morgenochtend nog even en dan heerlijk weekend.

Gerard werkt 55 uur deze week, dus die zie ik amper (alleen 's avonds als ik al bijna uitgeteld in bed lig). Iets leuks doen samen zit er gewoon niet in omdat ik na het werk/avondeten gewoon helemaal instort. Mijn diertjes krijgen dan ook minder aandacht. Nu heb ik ze lekker op het balkon met wat mais, ze genieten daar altijd zo van! Wel een oogje in het zeil houden, want de meeuwen/kraaien staan regelmatig een oogje te houden op ze vanaf het dak.

Vandaag ga ik vrij weinig doen, ookal moet er zoveel gebeuren. De afwas, stofzuigen, de was even schoonmaken maar nee, ik wil het gewoon even niet! Ik was alweer veel te vroeg wakker natuurlijk. Gewoon een dagje voor mezelf, lekker op de bank hangen met een dekentje.. Me niet druk maken over wat ik ga eten, gewoon lekker even niets! Ik zie het allemaal wel. Heerlijk even zo'n dag.

Een dag zonder gezeur, bestaat dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten