vrijdag 16 maart 2012

Weekend vol gezelligheid!


Heeerlijk, weekend! Ik ben er aan toe. 26 uur gedraait deze week, niet echt veel, gewoon gemiddeld. Maar als je de laatste weken alleen maar weken draait van 10/20 uur is dit toch best weer even wennen!

Gisteravond druk aan de slag geweest in huis, lekker alles schoon en fris en de 3 dierenmannen ook weer tevreden. Yentl en Timo zijn over 3 weken alweer een jaar, dat gaat echt snel!

Vanmorgen de badkamer nog even gesopt, straks het toilet en de keuken nog even oppoetsen want het hele weekend hebben we bezoek! Vanmiddag eerst mijn ouders uitzwaaien, die vertrekken voor een lang weekend richting Barcelone; veel plezier lieve papa en mama! En daarna richting het station om Gerard z'n broertje van het station te halen, die hier tot maandagochtend blijft. Daarna richting mijn broertje om hem op te pikken die hier ook blijft tot zondag. Gezelligheid! Vanavond met z'n alle pannenkoeken eten, mjamm.

Morgenochtend ga ik cupcakes bakken en dan 's middags 2 collega's te gast, gezellig de cupcakes versieren voor 's avonds. Daarna komt nog een collega en gaan we lekker met zijn alle friet eten! Heerlijk. Later op de avond richting andere collega, voor een housewarming-afterparty,  met de heerlijke cupcakes natuurlijk! Alles bij elkaar; lekker druk.

Tja, zondag? Zondag wordt uitrustdag! Heerlijk niets doen, vond ik zelf wel een goed idee. Maandagochtend iedereen het huis uitgeschopt en kan ik lekker alles op orde maken om 's middags een gesprek te hebben over mijn contract. Bah, ik zie er tegen op. Al weet ik het antwoord al, als het definitief word, moet ik toch even slikken denk ik..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten