vrijdag 9 maart 2012



Het nieuwe jaar, 2012.. Hectisch, niet veel geblogd maar deze week is de lente in mijn bol gekropen! De tijd dat de wereld mooier lijkt dan normaal. Het zonnetje schijnt, de vogeltjes zingen, lachende mensen. Ik krijg er enorm veel energie van altijd! Het is pas 9 maart, dus voordat de lente begint, hebben we nog even te gaan..

Wat gebeurd er allemaal in dit jaar? Veel te veel.. Er is al veel gebeurd in dit nieuwe jaar. Waarschijnlijk raak ik mijn baan kwijt, helaas. Waar moet ik heen? Wat wil ik? Dat is denk ik nog de belangrijkste vraag! Je moet ergens werken waar je iedere dag met plezier heen gaat, dat lijkt me zo leuk! Tuurlijk heb ik dagen dat ik heel veel zin heb om te werken, maar er zijn meer dagen dat ik er tegen op zie om te gaan werken. De afwisseling begint me tegen te staan, jammer genoeg.

Daarom maar veel leuke dingen doen met mijn lieve vriendje! Houdt je week toch altijd weer een beetje goed (: Lekker rommelen met mijn 3 dierenmannen, waar het overigens nog prima mee gaat. Yentl en Timo zijn 11 maanden, worden volgende maand alweer een jaar en Hammie begint zijn ouderdomstreken te krijgen. Hij woont momenteel in zijn paleis, alles op 1 hoogte. Hij wordt oud, dat kun je wel aan hem zien.

Les van vandaag;
NIEMAND IS ANDERS, IEDEREEN IS BIJZONDER. WEES WIE JE BENT, WEES JE ZELF!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten