zaterdag 10 maart 2012

Een zaterdag lang genieten!



Je kent het wel, het weekend is aangebroken! We hadden samen besloten om meer dingen samen te doen, vandaag was het zover!

9uur werden we beide wakker, we wouden voordat we weggingen nog even boodschappen doen, maar helaas.. Het bed lag zooo lekker! Tot half 10 blijven liggen. Als eindresultaat; geen zin meer in boodschappen. Snel een ontbijtje nuttigen, omkleden en wassen.. Jas aan en richting de auto. Besloten om deze zaterdag eens te besteden aan de Bazaar in Beverwijk! Daar om 11 uur aangekomen, rond slenteren en wat dingen gekocht (waaronder nieuwe kleren, een nieuwe koffer etc.). Daar wordt je sowieso al blij van!

Zo nu en dan even ergens een drankje doen, broodje gegeten.. Lekker op ons gemakkie! Heerlijk zo'n ochtend en vroege middag..

Om 2 uur weer de auto in gestapt, richting huis was de bedoeling. In Schagen aangekomen toch maar even gaan tanken en besloten om samen in Schagen te gaan eten. Heerlijk die niet geplande dingen, daar geniet ik nog het meeste van. Lekker samen een tafeltje zoeken, ik een pannenkoek en hij een broodje gezond (de tweede van vandaag, maar ach.. Het kan!). Nog even Schagen in geweest en rond 4 uur dan echt richting Den Helder. Maar nee, wij gaan niet zomaar naar huis. De impulsieve actie om even langs mijn ouders te gaan! Daar zitten we dan, aan een kopje thee bij mijn vader. Mijn moeder aan het werk dus ook daar even warme chocolademelk drinken, de auto wassen en natuurlijk de bandjes even checken (toch wel handig zo'n tankstation).

Om half 6 toch nog maar een poging proberen om richting huis te komen. Ondertussen is het half 8, zit ik hier tussen allemaal gezellige kaarsjes op de bank met mijn laptop. Al mijn sieraden heb ik even gepoetst, ze glimmen weer als nieuw! Mijn spullen zijn opgeruimd, eindelijk een avondje NIETS!

Wat hou ik van deze zaterdagen...

Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Liefs, van ons!

2 opmerkingen:

  1. klinkt gezellig deboor :)
    ik heb jonge talentjes bekeken in de sporthal... en een pupil van mijn oude groepje die even in de halve finale staat van de enkel erg leuk :)

    morgen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa Wyts, dat was het zeker! Wel voor herhaling vatbaar ;)

    Ook leuk, lekker in zo'n warme sporthal, haha! Veel plezier morgen! Hoop dat jij ook snel weer mee mag spelen (:

    BeantwoordenVerwijderen