zondag 11 maart 2012

5 jaar..


2012 staat in het teken van "5 jaar"!

24 februari de dag dat mijn oma ons 5 jaar geleden verliet..
Juli de maand dat ik 5 jaar geleden mijn VMBO diploma binnen had gesleept
13 oktober de dag dat wij ons 5 jaar jubileum vieren

Maar vandaag de dag, 11 maart 2012, vieren we dan echt dat we elkaar 5 jaar geleden voor het aller eerst zagen!

Daar stond ik dan, laat in de ochtend op het station in Den Helder. Als pubertje van 15 jaar te wachten op een jongen van 18 die ik alleen maar van foto's, smsjes, telefoontjes en msn gesprekken kon. Tuurlijk was ik bang, maar het voelde goed (en dat is gebleken). Toen ik je zag, wou je me gelijk knuffelen. Maar nee, dat ging me net iets te ver. We hebben veel gepraat die dag, al hebben we het eerste halfuur niets tegen elkaar gezegd. Het voelde fijn en ik voelde dat ik echt verliefd op je was, niet alleen op de jongen die ik kon via het internet, maar ook de jongen in het echt vond ik leuk!

Rond 4 uur stonden we weer op het station, tja het was 3,5 uur reizen voor je, de reden dat je niets met me wou. Stiekem vond je me wel leuk, maar iedere weer ruim 3 uur reizen? Je moest er niet aan denken. Al dacht ik dat Eindhoven ergens bij Alkmaar in de buurt lag, topografisch ben ik nooit sterk geweest!

Toen de trein weer weg reed, wist ik niet of ik moest lachen of moest huilen. Zou ik je nog zien? Ik vond het jammer om je weer te laten gaan... Het voelde zo fijn bij jou, ik moest voor jou vechten! Dit was het gewoon, zo verliefd.. Ik moest je hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten