woensdag 14 maart 2012

Ik ben mezelf, wie ben jij?


Heerlijk, als je de mensen ziet neergaan omdat ze zo graag bij "de rest" willen horen. Ik ben 20 jaar, bijna 21 en ik denk dat ik al 21 jaar mezelf ben! Aantal blogs geleden heb ik verteld hoe mijn "pestjeugd" eruit heeft gezien, daardoor ben ik alleen maar sterker geworden! Ik ben er achter gekomen dat je moet doen wat je wilt, nu op dit moment en niet moet wachten. Oke, soms wel, tuurlijk.. Maar waarom wachten als het nu kan?

Iedereen is maar bezig met; ik moet dit kopen, wat dat is nu in. Ik moet dit hebben want dat heeft iedereen. Kan niemand zelf beslissingen meer nemen op deze wereld? Ik doe de dingen en koop de dingen die ik leuk vind, waarin ik me goed voel en dat de rest dat niets aan vind, jammer dan. Ik loop in de kleding waarin ik mezelf voel, dat ik mijn eigen ding kan doen en hoe meer mensen gaan zeggen wat ik MOET doen, hoe dwarser ik word, want dan ga ik het juist niet doen. Koppigheid? Inderdaad, maar ik kom mooi wel altijd uit hoe ik wil!

Ja ik ben enorm close met mijn maatje, m'n vriendje.. Wij delen letterlijk ALLES. Soms liggen we uren samen naast elkaar, te kletsen over alles. Wij hadden eigenlijk aan elkaar vast moeten zitten, maar het is toch heerlijk als je zo'n maatje hebt? Ik heb ook wel eens gezegd, ik hoop dat als het ooit uitraakt (Wat niet gebeurd ;)) dat we gewoon maatjes kunnen blijven. Helaas gaat dat niet altijd zo :(

Mijn 3 dieren zijn ook mijn 3 maatjes, soms klets ik tegen ze. Ben ik dan meteen ziek in mijn hoofd? Ja ik geef ze veel aandacht en ik vind het leuk om over ze te praten, ben ik dan opeens gek? Nee, ik ben anders. Omdat de rest hier niet voor uit komt.

Ik ben anders dan de rest en ik ben daar enorm trots op!

1 opmerking:

  1. Precies deboor! Wees jezelf en blijf jezelf! Laat anderen lekker praten!
    XXX Maris

    BeantwoordenVerwijderen