donderdag 24 november 2011

Yentl Ontsnapt!!

Oke, Yentl en Timo worden te groot om in de hangmat met zn twee te zitten, dat is gebleken! Ik ging even hun hok verversen en was druk bezig, normaal zet ik ze in een rennetje, maar nu vond ik het wel leuk als ze samen even konden hangen, gaat namelijk altijd goed en ze kunnen er uren in liggen snurken! Ik loop naar de keuken om de borden en bakjes af te wassen van hun, dat "klettert" altijd zo leuk tegen elkaar aan en gaan ze heel hard piepen, toen de koelkastdeur ook nog eens open ging, kon Yentl de spanning niet meer houden denk ik. Hij is uit het hangmatje gesprongen. Ik kom terug en ik denk; huh? Ik had toch twee cavia's?? YENTL IS WEG! Toen ik zn naam riep, hoorde ik hem al heel schattig piepen onder de bank vandaan. Eigenlijk vertelde meneer dat hij het wel naar z'n zin had en hij niet van plan was om terug te gaan naar zijn hok. Dat was te merken! Halfuur achter hem aangezeten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten